نیرو‌های القسام در طول جنگ غزه تونل‌های جدید حفر می‌کنند + فیلم

نیرو‌های القسام ویدیویی از خود منتشر کردند که نشان می‌دهد آنها در طول جنگ با رژیم صهیونیستی تونل‌های جدیدی را حفر می‌کنند.

در یک ویدیو جدید از نیرو‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه نشان داده شد که رزمندگان این گردان‌ها در طول جنگ با رژیم صهیونیستی هم درحال حفر تونل هستند.

براساس گزارش عربی پست، رزمندگان از مواد منفجره‌ای استفاده کردند که از ارتش اشغالگر کشف و ضبط شده بود.  این ویدئو همچنین درگیری با نظامیان صهیونیست را نشان داد که به گفته گردان‌های القسام در خیابان البحر در جنوب محله تل السلطان در شهر رفح در جنوب نوار غزه رخ داد.

بر اساس ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد کشته‌شدگان در نوار غزه از آغاز جنگ در ۷ اکتبر به ۶۶۵ سرباز و افسر رسیده است، از جمله ۳۱۳ کشته از آغاز جنگ زمینی که در ۲۷ اکتبر آغاز شد. با این وجود ارتش این رژیم با اتهامات مطرح شده از سوی منابع محلی در اراضی اشغالی مبنی بر پنهان کردن تعداد بیشتری از کشته‌ها و مجروحان خود مواجه است.

رژیم صهیونیستی برخلاف دو قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستور دیوان بین المللی دادگستری برای پایان دادن به تهاجم رفح، اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از اعمال نسل کشی و بهبود وضعیت بد انسانی در غزه، به جنگ خود ادامه می‌دهد.

این رژیم همچنین درخواست کریم خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی را برای صدور حکم بازداشت پبنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور و یوآو گالانت، وزیر جنگ صهیونیستی به دلیل مسئولیت آنها در «جنایت جنگی» و «جنایت علیه بشریت» به چالش می‌کشد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار