شهادت در راه خدمت به مردم والاترین مقام

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور گفت: شهادت در راه خدمت یکی از بالاترین مقامی است که خداوند به انسان می‌دهد.

 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور با حضور در جنت الشهدا نجف آباد و ادای احترام به مقام والای شهدا وحضور در منزل پدر شهید خدمت سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش گفت: شهدا جایگاه والایی نزد خداوند دارند و در راه خدمت به مردم شهید شدن یکی از والاترین مقام هست.


حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم افزود: یکی از راز و رمز مقبولیت شهدا نزد خدا جایگاهی است که شهدا نزد مردم دارند و این جایگاه در تشییع پیکر شهدا دیده شده است.


او گفت: شهدای خدمت افرادی بودند که در دوران خدمت هم نزد خداوند و هم مردم مقبول بودند و هم بعد شهادت شان این مقبولیت چندین برابر شد.


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامورایثارگران کشور گفت: تشییع بی نظیر شهدای خدمت زبان زد عام و خاص بود و نشان داد مردم پشتیبان این نظام و لایت هستند.


او سپس به منزل مادر شهید فردین داودی بنی در شاهین شهر که در سال ۶۱در منطقه سرپل ذهاب به شهادت رسیده و پیکر پاک این شهید هنوز پیدا نشده و مفقودالاثر است رفت.


حجت‌الاسلام موسوی مقدم گفت: هر بار وصیت شهدا را می‌خوانیم یک درس بزرگ می‌گیریم و باید شهدا را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم و همیشه و همه جا یاد و خاطرات آنها را زنده نگهداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.