امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ملی مهارت و سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد

تفاهم نامه‌ی همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد منعقد شد.

احمد محتشمی رئیس دانشگاه ملی مهارت استان یزد گفت: تفاهم نامه‌ی مراکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی (TMC) بین دانشگاه ملی مهارت (فنی و حرفه ای) استان یزد و سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد منعقد شد.

وی افزود: به موجب این تفاهم‌نامه شورای راهبردی مرکز TMC جهت تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مهارت‌های مورد نیاز صنایع، کارآموزان و دانشجویان در دانشگاه ملی مهارت استان ایجاد شد.

محتشمی اظهار داشت: این مرکز وظیفه‌ی طراحی دوره‌ی مهارت‌آموزی ویژه را دارد و همچنین از طرق این مرکز، تعامل بیشتری با صاحبان مشاغل، ادارات کاریابی و دانشجویان جهت مشاوره‌های شغلی انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه ملی مهارت استان یزد بیان داشت: مرکز آموزش‌های آزاد این دانشگاه با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برای دوره‌های آموزشی خود قادر به صدور مدرک بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای مورد تایید سازمان کار جهانی را دارد که کارآموزان می‌توانند از مزایای آن مانند قابل ترجمه‌بودن، اخذ وام‌های خوداشتغالی، تاسیس واحد‌های اشتغال و ... بهره‌مند شوند.

وی، با استقبال از انعقاد این تفاهم‌نامه، خواستار همکاری بیشتر دانشگاه با سازمان فنی و حرفه‌ای برای ایجاد دوره‌های مشترک و سرفصل‌های بروز و مورد نیاز مرتبط با صنایع و استفاده از ظرفیت‌های عظیم این دانشگاه در حوزه‌های مختلف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.