میزگرد انتخاباتی نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در شبکه قزوین

نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در میزگرد انتخاباتی شبکه قزوین به تبیین برنامه‌های نامزد‌ها پرداختند.

در مناظره استانی نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در میزگرد انتخاباتی شبکه قزوین که هم اکنون در شبکه قزوین در حال پخش است، آقایان محمد علیخانی نماینده‌ی آقای پزشکیان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده‌ی آقای قالیباف، عباسی نماینده‌ی آقای پورمحمدی، احمدی نماینده‌ی آقای جلیلی، اسدی نماینده آقای زاکانی، حبیبی نماینده‌ی آقای قاضی زاده هاشمی حضور دارند.

محمد علیخانی نماینده‌ی آقای پزشکیان در این میزگردگفت: بودجه استان قزوین عادلانه نیست. البته در دوره‌های مختلف با تلاش مدیران استان و نمایندگان، بودجه مازاد بر مصوب نیز جذب استان شده و سیاست دولت پزشکیان بر مبنای توزیع عادلانه بودجه است.

در ادامه احمد احمدی نماینده‌ی آقای جلیلی بیان کرد: عدالت دولت سیزدهم در عمل ثابت شد به ویژه در سفر‌های استانی که مصداق آن افزایش بودجه مصوبات سفر بود. دولت جلیلی در همه بخش‌ها با بهره‌گیری از همین دیدگاه عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسینی نماینده قالیباف هم اذعان کرد: بودجه استان از دوره‌های قبل ناعادلانه و حداقلی بسته شده که در نگاه دولت آینده قابل اصلاح است. 

هادی عباسی نماینده آقای پورمحمدی گفت: استان در ردیف پایین جذب اعتبارات عمومی است. اولویت دولت قرار اول امنیت و بعد اقتصاد است.

همچنین جواد حبیبی نماینده آقای قاضی زاده گفت: مشکل ما، معرفی نشدن ظرفیت‌های استان به کشور است که ناشی از مدیران غیربومی و شناخت ناکافی آنهاست. برنامه قاضی‌زاده استفاده از مدیران بومی برای پیگیری توانمندی‌های استان است. البته استان از نمایندگان و استانداران ضعیف هم آسیب دیده که ماحصل آن واحد‌های تولیدی است که دفاتر آنها در تهران مستقرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.