پرواز‌های فرودگاه گناباد افزایش یافت

فرماندار گناباد گفت: پرواز‌های فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان از یک روز به ۲ روز در هفته افزایش یافت.

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: پرواز‌های فرودگاه منطقه‌ای شهدای این شهرستان روز‌های شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران به گناباد و عکس آن انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون پرواز‌های فرودگاه گناباد یک روز در هفته و در روز‌های شنبه توسط شرکت هواپیمایی وارش انجام می‌شد که با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی پارس ایر تعداد این پرواز‌ها به ۲ روز در هفته افزایش یافت.

فرماندار گناباد گفت: از این به بعد پرواز‌های فرودگاه این شهرستان در روز‌های پنجشنبه توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر و روز‌های شنبه هر هفته به وسیله شرکت هواپیمایی وارش انجام می‌شود.

نصیری افزود: با توجه به استقبال مسافران از پرواز‌های فرودگاه منطقه‌ای گناباد افزایش تعداد پرواز‌های این فرودگاه از چندی قبل به عنوان یک اولویت مهم پیگیری و در نهایت با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی پارس ایر این مهم محقق شد.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسوولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پرواز‌ها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های گناباد در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی راه اندازی فرودگاه گناباد بستر توسعه و رونق اقتصادی منطقه را فراهم و این شهرستان را به بارانداز و یا بندر خشک در جنوب خراسان رضوی تبدیل می‌کند.

فرماندار گناباد گفت: دولت سیزدهم خدمات زیادی در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور و به تبع آن این شهرستان انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به طرح‌های زیرساختی مانند راه آهن و فرودگاه اشاره کرد.

نصیری افزود: فرودگاه گناباد بعد از ۲۸ سال با تلاش دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم تکمیل و سال گذشته به بهره برداری رسید و پیشرفت فیزیکی خط ریلی یونسی به گناباد (قطعه نخست خط ریلی مشهد به زاهدان و چابهار) به ۸۲ درصد افزایش یافت.

وی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از دستاورد‌های مهم دیگر دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: افزایش بی رویه قیمت زمین و مسکن به یکی از دغدغه‌های مهم مردم این شهرستان تبدیل شده بود به طوری که این افزایش قیمت از برخی مناطق شهر‌های بزرگ مانند مشهد هم بیشتر شده بود.

نصیری گفت: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش مهمی از دغدغه متقاضیان مسکن در شهرستان گناباد کاهش یافت و از مجموع افزون بر ۱۳ هزار متقاضی این طرح شرایط بیش از ۶ هزار متقاضی در این شهرستان تایید نهایی شده و یا زمین به آنان واگذار شده است و واحد‌های آنان در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.