۱۷۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات در بوکان پیش‌بینی شده است

فرماندار بوکان گفت: ۱۷۲ شعبه صندوق اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات هشتم تیرماه پیش‌بینی شده است.

خشایار صنعتی فرماندار بوکان گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل زراعت، تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان در مقایسه با انتخابات اسفند پارسال ۴ شعبه افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات اندیشیده شده و دوره‌های آموزشی و توجیهی برای عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان برگزار شده است.

فرماندار بوکان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰۰ دستگاه خودرو و در حدود ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در این شهرستان امر انتخابات و صیانت از آرای شهروندان را بر عهده دارند.

صنعتی با بیان اینکه آماده سازی صندوق‌ها و تقسیم تعرفه‌ها به صورت فشرده و در زمان بسیار کوتاهی انجام شده، افزود: روند برگزاری انتخابات که به طور معمول از پنج ماه قبل آغاز می‌شود، اما در این دوره طی مدت ۵۰ روز تدارک و مهیا شده و اقدامات با سرعت در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای مشارکت گسترده در انتخابات هشتم تیرماه گفت: از تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری امر انتخابات بهره‌گیری شده و مشارکت گسترده مردم، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران برجای خواهد گذاشت.

فرماندار بوکان برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط در سایه امنیت ملی را نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی عنوان کرد.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

بوکان با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.