پیام شما شهروندان عزیز در مورد تعطیلی زودهنگام جایگاه سوخت گلشن شهر ری و نبود گازوئیل، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تعطیلی زودهنگام جایگاه سوخت گلشن شهر ری و نبود گازوئیل، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

یکی از شهروندان تهرانی ما با ارسال فیلم از مشکل تعطیلی زود هنگام جایگاه سوخت گلشن در شهر ری به دلیل نبود گازوئیل گلایه کرد. به گفته ایشان این جایگاه اغلب از ساعت ۱۰ صبح به دلیل تمام شدن سوخت تعطیل می‌شود.  

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

نجفی مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فراورد‌های نفتی گفت: سهمیه جایگاه گلشن شهرری توسط رئیس ناحیه ری از نواحی ۱۳ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران بطور ماهیانه مشخص و روزانه ارسال می‌گردد؛ لذا بدلیل شرایط جغرافیایی جایگاه فوق و همچنین مدیریت توزیع و مصرف سوخت به خصوص نفت گاز که پتانسیل قاچاق توسط عوامل سودجو را دارد سهمیه‌ها دارای محدودیت می‌باشد.

او بیان کرد: به طور کلی جایگاه فوق به طور متوسط و میانگین می‌بایست تا ساعت ۱۴ _۱۵ بعدظهر فعالیت داشته باشد و غیر فعال بودن جایگاه از ساعت ۱۰ صبح به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و تراکنش‌های ثبت شده توسط سامانه هوشمند سوخت موارد را تائید می‌نماید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار