جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت با حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در دامغان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امسال برنامه ریزی خوبی برای این اجلاسیه در تهران و در مجموعه استان سمنان صورت گرفته است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» را گامی ارزشمند در برای تجلیل از کسانی دانست که برای اهتراز پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در جهان تلاش می‌کنند و کمتر نامی از آنان شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت دوره از این اجلاسیه با میزبانی دامغان برگزار شده و این نشان می‌دهد که استان سمنان می‌تواند تا چه میزان در عرصه ملی نقش آفرین باشد، تاکید کرد: در اجلاسیه نهم نیز در ظرفیت‌های استان سمنان استفاده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ضمن اشاره به شخصیت شهید امیرعبدالهیان از فرزندان دیار دامغان و استان سمنان تاکید کرد: شهید امیر عبداللهیان شخصیتی ارزنده بود.

وی افزود: در محافل ملی و بین‌المللی همواره از شهید امیر عبداللهیان که از افتخارات استان محسوب می‌شود با ویژگی‌های ممتازی مانند تدین، اخلاص و تواضع یاد می‌شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان توانسته بود عرصه دیپلماسی را با حوزه اخلاق و ایمان پیوند دهد گفت : وزیر سابق امور خارجه ایران، نمونه بارزی از یک معلم اخلاق بود که این موضوع از زبان بسیاری از علما نیز بیان شده است.

وی جمع بین میدان و دیپلماسی را اقدام ماندگار شهید امیرعبداللهیان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این الگوی برجسته دیپلماسی همواره مورد توجه شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی کشور قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید بر روی میزان اثرگذاری اینگونه برنامه‌ها بویژه در حوزه جبهه مقاومت، متمرکز شد و ساز و کار دستیابی به این هدف را فراهم آورد، تاکید کرد: باید برای معرفی شخصیت شهید امیرعبداللهیان تلاش کرد تا نام این شهید والامقام در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.

 محمد رضا هاشمی استاندار سمنان از صدا و سیمای مرکز سمنان بواسطه پوشش مناسب برنامه‌های ایام محرم در استان سمنان قدردانی کرد .

وی افزود تواضع و اخلاق مداری شهید امیر عبدالهیان همواره مورد تاکید و توجه بوده است و لذا همه وظیفه داریم تا نام و یاد این شهید بزرگوار در استان سمنان را ارج نهاده و ماندگار سازیم. 

وی افزود تمامی امکانات استان بمنظور برگزاری باشکوه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در اختیار قرار خواهد گرفت.

محمد سالاریان دبیر اجلاسیه مجاهدین در غربت گفت : نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت ۲۸ صفر همزمان با شهادت امام رضا (ع) در دامغان با حضور اندیشمندان و رهبران جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار