اجلاسیه گرامیداشت ۱۱۱ شهید انتظامی استان سمنان

اجلاسیه گرامیداشت ۱۱۱ شهید عرصه نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان سمنان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد .

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم که با حضور مسئولان و خانواده شهدای انتظامی استان سمنان برگزار شد ، ضمن بزرگداشت شهدا بویژه شهیدان سردار حسن شاطری و سردار سید رضی موسوی بر ادامه راه و سیره شهیدان تاکید کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در کوبیدن بر طبل حضور نیافتن ملت ایران در عرصه انتخابات گفت : همگی باید با حضوری آگاهانه در برابر این دسیسه بایستیم و هدف مشارکت قوی را با حضور خود و تشویق دیگران برای مشارکت در انتخابات اسفند ماه محقق کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز بر لزوم الگو گیری از شهدا در حفظ کیان نظام اسلامی و ولایتمداری تاکید کرد و گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات ، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان و معاندان افزایش خواهد داد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز تاکید کرد : در کنار تمامی دستاورد‌ها ، امنیت پایدار مهمترین ویژگی این استان است 

وی اظهار امیدواری کرد : مردم استان سمنان با مشارکت قوی در انتخابات پیش رو حماسه سازی کنند .

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدای انتظامی ، از خانواده شهید سردار سید رضی موسوی ، از همرزمان حاج قاسم سلیمانی و از مستشاران ایران در سوریه تجلیل و از کتاب برگی که غوغا کرد رونمایی شد .

برگی که غوغا کرد زندگینامه جانباز ۷۰ درصد شهید باشی پور است که همسرش روایت کرده است. در این مراسم از آلبوم تمبر شهدای انتظامی استان سمنان نیز رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار