صدور کارت زرد به مغازه‌داران پرمصرف برق در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: برق مجتمع‌های تجاری و مغازه‌های پرمصرف در صورت عدم توجه به اخطار‌های شرکت برق قطع می‌شود.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای طرح پایش و رصد مصرف برق مشترکان پرمصرف اداری و تجاری طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد اخطار به ۲ مجتمع تجاری بزرگ ارومیه و تعدادی از مغازه‌های لوسترفروشی که مصرف بیش از حد داشته اند، صادر شده است.

وی با اشاره به رصد و پایش مستمر میزان مصرف برق واحد‌های تجاری در استان، افزود: اکیپ‌های نظارتی و بازرسی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به صورت مستمر و روزانه با حضور در ادارات و مجتمع‌های تجاری میزان مصرف برق این واحد‌ها را مورد پایش قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به افزایش سراسری میانگین دما در کشور و ادامه این روند افزایشی طی روز‌های آتی و افزایش نیاز مصرف برق ناشی از آن، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری نیز مانند دیگر بخش‌ها از الگو‌های مصرف پیک پیروی کنند تا با موفقیت پیک بار تابستان امسال سپری شود.

کیامهر اظهار کرد: علاوه بر مغازه ها، برق ۱۵ دستگاه اداری استان که مصرف برق زیادی داشته و به اخطار‌ها بی توجه بوده اند، از ابتدای زمان اوج بار در فصل گرم امسال قطع شده است.

کیامهر افزود: از آغاز این طرح همچنین برای ۱۷۰ اداره متخلف، اخطاریه‌های لازم برای کاهش مصرف صادر شده است.

وی اضافه کرد: تمامی ادارات باید در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه پارسال مدیریت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.