قانون برنامه هفتم تا پایان هفته ابلاغ می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳ تأکید کرد.

داود منظور، در جلسه شورای معاونان سازمان برنامه و بودجه، بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳ تاکید و اظهار کرد: معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان باید ضمن پیگیری مستمر برای تحقق منابع بودجه، نظارت کامل و دقیقی نیز بر وصول درآمد‌ها داشته باشند.

معاون رئیس‌جمهور افزود: ضرورت دارد برنامه تحقق منابع بودجه ۱۴۰۳ از سوی سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌های اجرایی توافق و مصوب شود تا دستگاه‌ها بتوانند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرار است قانون برنامه هفتم پیشرفت تا پایان این هفته ابلاغ شود، افزود: آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت باید ظرف موعد مقرر، تهیه، تصویب و ابلاغ شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تشکیل ستاد تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های برنامه هفتم پیشرفت در سازمان برنامه و بودجه، این کار سرعت خواهد گرفت.

منظور ادامه داد: برای اجرای بهتر مأموریت‌ها و وظایف سازمان برنامه و بودجه کشور، امور آموزش به دو امور جداگانه تفکیک شد و از این پس، آقایان «رضا عوض‌پور» به عنوان رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی‌حرفه‌ای و «غلامرضا خواجه‌سروی»، به عنوان رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین آقای «علی رحمانی» را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، جلسه شورای معاونان سازمان برنامه و بودجه که امروز (دوشنبه ۴ تیرماه) برگزار شد و در این جلسه گزارش‌های «وضعیت تحقق منابع در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳»، «وضعیت عملکرد تخصیص بودجه در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳»، «اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی سامانه مبادله موافقت‌نامه‌ها»، «آخرین وضعیت آیین‌نامه‌های قانون بودجه ۱۴۰۳» و «آخرین وضعیت آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت» از سوی معاونت‌های ذیربط ارائه شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۲۳:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
این همه بوق وکرنا برا بازنشسته همه اش کمتراز 1500000هزارتومانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آقای منظور عزیز
شما از خوبان دولت هستید.
موفق باشید.
آخرین اخبار