رهبر انصارالله یمن: آمریکا به دنبال تحمیل امر خود بر مسلمانان است

رهبر انصارالله یمن امروز به مناسبت عید غدیر خم تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تحمیل سیاست‌های خود بر مسلمانان هستند.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی گفت: عید غدیر خم برای تحکیم آگاهی و اعتقاد به ولایت خداوند متعال و کفر به ظالم است و این یکی از مهمترین اصول ایمان است.

وی با بیان اینکه مردم در عصر حاضر نیازمند درک اصل ولایت هستند که امت را حفظ و آن را از ولایت طاغوت مصون می‌دارد، افزود: یا باید ولایت خدا را بپذیریم یا جایگزین آن که آمریکای ظالم و متحدانش در این دوران هستند.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا به دنبال تحمیل امر خود بر مسلمانان است و خود را در مقام امر کننده و نهی کننده قرار داده است و سیاست‌هایش را دیکته می‌کند. آمریکا در امور داخلی امت اسلامی در همه زمینه‌ها مداخله می‌کند و تلاش دارد در کنار رژیم صهیونیستی و لابی یهودی امر خود را بر مسلمانان تحمیل کند.

وی در ادامه تاکید کرد: آمریکا طاغوت این زمانه و طاغوت مستکبر است و می‌خواهد طاغوت را بر مسلمانان تحمیل کند و در همه امور بر آنها حکمرانی کند. تلاش آمریکا برای تحمیل طاغوت، خطری بزرگ برای مسلمانان در هویت اسلامی، دینی و تمام امور آنها است.

الحوثی افزود: بسیاری از دولت‌ها و رژیم‌ها هم از طاغوت استقبال می‌کنند و در کنار آمریکا خواهان تحمیل طاغوت هستند. برخی از دولت‌ها و رژیم‌ها با کسانی که طاغوت آمریکا را نمی‌پذیرند، به جنگ برمی‌خیزند. برخی از دولت‌های مسلمان، رهبران، پادشاهان و شاهزادگان مسلمان وجود دارند که فرمان آمریکا و تلاش آن را برای تحمیل فرمان خود بر ملت کاملاً می‌پذیرند. برخی معتقدند آمریکا باید در مقام امر و نهی و تحمیل سیاست‌ها، تصمیمات و رویکرد‌ها باشد.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آمریکا شیطان است ونقطه روبروی حق یعنی اسلام میباشد
آخرین اخبار