عامل تیراندازی در گیلانغرب دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب گفت: عامل اقدام به تیراندازی در این شهرستان که متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سعید خدرویسی دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب گفت: فردی که چند ماه پیش اقدام به تیراندازی با سلاح گرم و زخمی کردن یکی از اهالی شهرستان کرد و متواری شد که با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری‌های انتظامی متهم تحت تعیقب، قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عامل تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت که با صدور دستور اکید قضایی و تلاش‌های ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان مخفیگاهش در یکی از استان‌ها شناسایی و پس از دستگیری با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه امنیت خط قرمز ما است، گفت: به همه افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و اخلال در نظم عمومی جامعه هستند هشدار می‌دهیم که مورد رصد جامعه اطلاعاتی و دستگاه‌های امنیتی هستند و این گونه افراد دستگیر و اشد مجازات در انتظار آنها بوده و پرونده آنها خارج از نوبت رسیدگی و مر قانون در مورد آنان اجرا خواهد شد.

خدرویسی، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را با شماره تماس‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۳ ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در میان بگذارند.

برچسب ها: تیراندازی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.