کشف و ضبط ۲ اصله گرده بینه قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۲ اصله گرده بینه قاچاق جنگلی در شهرستان اردبیل خبر داد.

محمود قلیزاده گفت: با هوشیاری مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲ اصله گرده بینه قاچاق جنگلی با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در مسیر اسالم به اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: در این رابطه یک نفر متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضائی استان معرفی شد.
به گفته او، نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب، با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.
قلیزاده افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.