این بار از صدای استان گلستان «شما بپرسید»

«شما بپرسید» عنوان برنامه ایست که در کنار دیگر برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت به طور هم زمان از تمام شبکه‌های رادیویی استانی پخش می‌شود.

۶ تیر از رادیو گلستان با عنوان «شما بپرسید» عنوان برنامه‌ای تعاملی است که مخاطبان می‌توانند مسائل و موارد خود را با کارشناسان مطرح کرده و پاسخ بگیرند و مجرب‌ترین پزشکان در سراسر کشور آماده پاسخگویی به هم وطنان عزیز درباره موضوع مرتبط با برنامه هستند. 

این برنامه ۶ تیر به تهیه کنندگی رابعه اخلومدی از ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده پخش می‌شود و شنوندگان می‌تواند از جدیدترتن یافته‌ها در حوزه بهداشت و درمان مطلع شوند و راه‌های مقابله با بیماری‌ها و پاسخ به پرسش‌های مخاطبان از بخش‌های مختلف این برنامه است.

 در این برنامه این سری با حضور دکتر احسان فتاحی فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب در مورد انواع سردرد‌ها می‌گوید و دو گزارش مردمی یکی از استان گلستان و یکی از خراسان شمالی پخش می‌شود.

 از دیگر بخش‌های برنامه شما بپرسید نمایش، تغذیه، با حضور کارشناس تغذیه خسرو صادقی، خبر‌های مرتبط با موضوع و سوال‌های مردم و پاسخ به سوالات مردم، بنابراین آنها می‌توانند با ارسال فایل صوتی یا از طریق پیامک و تلفن با این برنامه ارتباط برقرار کنند.

اگر بیمار بودند از تجارب خود درباره بیماری بگویند و اگر از فرد بیمار پرستاری می‌کنند چالش‌هایی که با آن مواجه هستند را به اشتراک بگذارند و تجارب خود را از بیماری‌ها مطرح کنند.

 این برنامه با گویندگی ارمغان سرایداری، صدابرداری سیف الله صادقی، بازیگران نمایش سهیلا شافعی و مسلم اسماعیلی تقدیم شنوندگان سراسر کشور از طریق رادیو‌های استانی و سراسری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار