فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر امنیت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در سطح استان گلستان به عهده دارند.

سردار دادگر گفت: قطعاً یکی از مؤلفه‌های هر انتخاباتی در دنیا، بحث امنیت برگزاری انتخابات است که در مجموعه انتظامی استان با برنامه‌ریزی جامع و مدون و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها وارد عملیات بزرگ و حساس انتخابات شدیم، لذا در این راستا بیش ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از همکاران بنده در بخش‌های مرزبانی، یگان ویژه و بسیجیان عزیز به کمک انتظامی استان آمدند و در راستای ایجاد امنیت انتخابات همکاری دارند.

وی افزود: گزارش‌های دریافتی از سطح استان حاکی از آن است که انتخابات در سایه امنیت کامل بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است و در کمال آرامش هم استان‌های عزیز در حال رای دادن هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به ازدحامی که در بعضی از شعب اخذ رای شاهد هستیم، از مردم عزیز استان خواهشمندیم رای دادن خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

سردار دادگر با اشاره به اینکه استان گلستان، استان پیشتاز در شروع رای گیری بوده است، تصریح کرد: از حضور مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم، عوامل اجرایی و امنیتی از ۴ صبح پای کار هستند، فلذا در کمال آرامش و امنیت فرایند برگزاری انتخابات در حال انجام است که امیدواریم تا پایان ساعت اخذ رای به همین منوال کار ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله با حضور پررنگ مردم شاهد یک حماسه بزرگ در سطح کشور باشیم و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

برچسب ها: امنیت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.