انتخاب درست می‌تواند کشور را در مسیر درست پیشرفت قرار بدهد

استاد دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان گفت: یک انتخاب درست می‌تواند کشور را در همان مسیر درست پیشرفت و ریل پیشرفتی که است قرار بدهد.

یعقوب کریمی استاد دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ، بیان کرد: اکنون ما در حساس‌ترین برهه تاریخی کشورمان قرار داریم و همان‌طور که حضرت آقا فرمودند مردم نگران نباشند که کشور با همان صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: باید در مسیری حرکت کنیم و مسیری را انتخاب کنیم که مانند گذشته در پیچ‌وخم مشکلات قرار نگیریم. فعالیت‌های دولت رئیس‌جمهور شهید نشان داد که ما می‌توانیم با اتکا و توکل به خداوند مسیر انقلاب را طی کنیم و موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنیم و مصداق این موفقیت‌ها، عملیات وعده صادق بود که کشور را در بهترین جایگاه منطقه‌ای خود قرارداد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دشمنان با تحریم انتخابات می‌خواهند فضا را در مسیر ناامنی ببرند و مردم را از صندوق‌های رای دور کنند، اما مردم ما مانند گذشته و باشکوه‌تر از قبل شرکت می‌کنند و به جمهوری اسلامی رای محکمی خواهند داد؛ چراکه این نظام خود را وابسته به مکتب حضرت جهانی مهدی می‌داند و این حضور خوشحالی بزرگی را برای همه به‌خصوص شهدا ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخاب اصلح باید مردم فکر کنند که کدام یک از کاندیدا‌ها قول‌هایی که می‌دهند با واقعیت و آرمان‌های انقلاب تطابق دارد و به بیانیه گام دوم رهبری نزدیک‌تر است و کدام یک در خط مقدم قرار دارد.

کریمی با بیان اینکه تشکیل دولت اخلاق‌مدار مهم است، ادامه داد: دولتی تأثیرگذار است که به حرفی می‌زند عمل کند و نیرو‌های خودی را به رسمیت بشناسد و اقتصاد مقاومتی را در الویت کار خود قرار دهد.

وی اذعان کرد: اراده و فکر جوانان ملت ما همه مشکلات را حل خواهد کرد و مردم همیشه در صحنه ما این بار هم حماسه‌ای عظیم خلق خواهند کرد.
 
 این استاد دانشگاه افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اثرات بسیار مهم برای کشور دارد و باعث قوی‌شدن کشور و ناامیدی دشمنان و طمع نورزیدن به این کشور است.
 
 وی از مردم خواست از میان نامزد‌های ریاست‌جمهوری فرد اصلحی را انتخاب کنند که بتواند این کشور را در مسیر درست هدایت کند ملاک‌های فرد اصلح و آنچه که مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها به آن اشاره کرده‌اند در نظر بگیرند.
 
 کریمی در پایان گفت: انتخابی صحیح است که کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی و عزت قرار دهد و اسیر احساسات در واقع حزبی و جناحی و قومی و قبیله‌ای و این مسائل نباشیم و عقلانیت در دستور کار ما باشد و آن که از من و شما انتظار است یک انتخاب درست می‌تواند کشور را در همان مسیر درست پیشرفت و ریل پیشرفتی که است قرار بدهد.

برچسب ها: انتخابات ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار