"رئیس سازمان بسیج اساتید کشور" گفت: کسانی که با در اختیار گرفتن منابع کشور برای حفظ و استمرار قدرت خود تلاش می‌کنند، در جريان پیشرفت انقلاب حذف خواهند شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "سهراب صلاحی" روز گذشته در "همایش بصیرتی اساتید استان اردبیل"  با اشاره به انحطاط اخلاقي اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ  متوجه مي‌شويم که انحطاط  اخلاقي، عامل اصلی سقوط اكثر ملت‌ها بوده، همچنان كه امروز نيز شاهد سقوط  تمدن غرب از لحاظ اخلاقي هستيم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ايران بار دیگر فرهنگ دیني را به بطن جامعه و سیاست کشور برگرداند، و قطعا این نمونه‌اي منطقی و جامعی از اسلام در باب انسان، خلقت و هستی است.

وی ادامه داد: با تثبیت نظام جمهوری اسلامی در ایران، شاهد تقویت و توسعه جنبش‌های اسلامی در جهان  بوديم، که يكي از  پیامدهاي آن تولد بلوک قدرتمند اسلامی در روابط بین المللی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: کسانی که با در اختیار گرفتن منابع کشور برای حفظ و استمرار قدرت خود مبارزه می‌کنند، در جريان پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ايران حذف خواهند شد.

صلاحي در پايان خاطرنشان کرد:  تا زمانی که آموزه‌های اسلامی به عنوان موتور محرکه در حرکت‌های اجتماعی كشورمان قرار داشته باشد، جمهوري اسلامي ایران می‌تواند با صلابت و قدرت از چالش‌های خارجي و داخلي عبور کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار