برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس ۱۳ شهریور

جلسه برنامه‌ریزی اجلاسیه ملی جهادگران ۱۳ شهریور در فردوس با حضور استاندار برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در اجلاسیه ملی جهادگران ۱۳ شهریور در فردوس گفت: برگزاری این برنامه سبب می‌شود تا فردوس به عنوان مبدأ اردو‌های جهادی بر روی آنتن و تیتر رسانه‌ها برود.

وی افزود: بعد دفاع مقدس برخی جریان‌ها بدنبال روحیه جهادی بودند که با حمایت‌ها مختلف سبب شده تا روحیه جهادی همچنان زنده و پویا باشد.

 استاندار گفت: اجلاسیه ملی سال اول بسیار فاخر برگزار شد و سال دوم با حضور شهید جمهور بسیار فاخرتر برگزار شد.

قناعت افزود: یکی از خصوصیات شهید جمهور داشتن روحیه جهادی شهید سلیمانی بود، چرا که علاوه بر جلسات تخصصی و علمی در میدان پیگیری امورات و مشکلات بودند. 

وی صعه صدر را یکی دیگر از ویژگی‌های شهید جمهور بود عنوان کرد و گفت: مجالس و تشییع جنازه با شکوهی که برای آیت‌الله رئیسی برگزار شد که علاوه بر اینکه عشق و ارادت مردم کشور به شهید جمهور، آغاز یک کار جدید در امتداد اهداف انقلاب بود.

استاندار گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های این اجلاسیه زنده نگه داشتن همین کار‌های جهادی هست و نباید از کنار این حرکت جهادی ساده گذشت.

فرماندار فردوس هم گفت: اجلاسیه دو سال پیش در دستور کار قرار گرفت و به برکت اجلاسیه ملی جهادگران گروه‌های جهادی بسیاری در عرصه‌های مختلف وارد استان و شهرستان فردوس شدند و خدمات ارزنده ایی ارائه کردند.

روشن افزود: مهمترین دستاورد اجلاسیه ملی جهادگران ثبت ۱۳ شهریور در تقویم ملی کشور بعنوان آغاز اردوی جهادی است.

وی گفت: به برکت اجلاسیه کلنگ طرح‌های مختلفی مثل واحد مس به زمین خورد و خوشبختانه امسال شاهد تولید و اشتغال در این طرح خواهیم بود

امام جمعه فردوس هم گفت: همایش اجلاسیه ملی جهادگران به شهرستان هویت بخشید و ظرفیت‌های فردوس را به کشور معرفی کرد و این افتخاری برای فردوس است.

حجت الاسلام شاکری همچنین از استاندار خواست با جدیت بیشتری طرح‌ها و وعده‌های اجلاسیه پیگری شود و چنانچه برای تبیین و امید آفرینی رسانه‌ای شود.

مسئول بسیج سازندگی استان هم گفت: امسال در یادواره شهدای محور مقاومت در ادامه برنامه‌های اجلاسیه جهادگران در شهرستان فردوس میزبان خانواده‌های شهدای جهادگرخواهیم بود.

هنری همچنین از حضور گروه‌های جهادی در استان خبر داد و افزود: بزودی شاهد حضور گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار