استاندار چهارمحال و بختیاری؛

حضور حماسی در انتخابات مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان خواهد کشید

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم روز جمعه هشتم تیرماه با حضور حماسی و پرشور در پای صندوق‌های رای مردم‌سالاری دینی نظام را به رخ جهانیان می‌کشانند.

غلامعلی حیدری در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و هیات امنای برتر امامزادگان اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی انتخابات در کشور برگزار می‌شود که این موضوع یکی از وجوه بارز مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد‌های داخلی و خارجی حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور و مشارکت بالا در انتخابات سبب می‌شود تا رییس‌جمهور آینده اعتماد به نفس بیشتری برای اجرای برنامه‌ها داشته باشد و تصمیمات بزرگ و شجاعانه‌ای بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین حضور مردم در انتخابات اثر تحریم‌ها را خنثی، ناامنی‌ها را کاهش و نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.

حیدری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد فرصتی که در انتخابات پیش رو را داریم به تهدید تبدیل کند و با کمرنگ کردن حضور مردم اذهان عمومی که هم‌اکنون متوجه فجایع انسانی در غزه شده را معطوف به ایران کند که ما با حضور حماسی خود نباید اجازه تحقق چنین توطئه‌ای را بدهیم.

وی یادآور شد: از سوی دیگر دشمن درصدد است که خدمات دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی را مخدوش و تخریب کند که با برگزاری جلسات جهاد تبیین می‌توان آن را خنثی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی استان در دولت سیزدهم توسعه یافت، افزود: اعتبارات خوبی در سفر‌های رییس‌جمهوری به استان اختصاص یافت که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی داشته است.

حیدری تصریح کرد: بقاع متبرکه محل فعالیت‌های اجتماعی و پایگاه‌های مهم فرهنگی و معنوی برای انسجام اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی است و نیاز است این مراکز تقویت شود.

 چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار