استاندار:

باید در پخت نان در گیلان دقت بیشتری شود

استاندار در نشست با اصناف و بازاریان گیلان بر رعایت در کیفیت پخت نان در این استان تأکید کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۳ تیر ماه) در نشست صمیمی با اصناف و بازاریان گیلان در رشت گفت: ما به کوتاه شدن دست دلال‌ها اعتقاد داریم که نقش اصناف نیز در این خصوص بسیار ارزنده است، زیرا تولیداتی که بدون واسطه در اختیار اصناف و فروشندگان قرار گیرد، بی شک با قیمت پایین‌تر در اختیار مصرف کننده هم قرار خواهد گرفت.

او به وضعیت اصناف و بازاریان گیلان اشاره کرد و افزود: اتحادیه ها، اصناف و بازاریان عملکرد مناسبی در این استان دارند و خوشبختانه همکاری مناسبی نیز با همدیگر دارند.

استاندار گیلان تصریح کرد: البته در اعطای مجوز باید برخی از مسایل رعایت شود، اما متأسفانه شاهدیم که مجوز‌های زیادی داده می‌شود و این در حالی است که برخی از افراد سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما شاهدیم که در چند قدمی واحدش، افراد دیگری با داشتن مجوز، همان شغل و کسب و کار را راه اندازی می‌کنند به خصوص در اعطای مجوز به املاک شاهدیم که تعداد آنان بسیار زیاد است.

عباسی همچنین به رعایت در کیفیت پخت نان نیز اشاره کرد و گفت: در دولت گذشته گندم زیادی وارد می‌شد، زیرا این محصول از کشاورزان بسیار ارزان خریداری می‌شد، اما در دولت سیزدهم، گندم با قیمت مناسب از کشاورزان خریداری می‌شود و به همین دلیل تولید آن در کشور افزایش و واردات کاهش یافته، اما باید در پخت نان دقت بیشتری شود تا نان مرغوبی در اختیار مردم قرار گیرد.

او در ادامه با اشاره به ظرفیت اصناف و بازاریان برای برپایی انتخابات باشکوه افزود: اصناف و بازاریان قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید مردم را به سمت صندوق‌های رأی و انتخاب فردی که تجربه کاری دارد، تشویق کنند.

در این نشست، مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت گیلان، اتاق اصناف مرکز این استان و مسئولان اتحادیه‌های استان نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.