فرمانده سپاه کرمان:

تلاش برای کاهش وقوع جرم در جامعه ستودنی است

فرمانده سپاه ثارااله کرمان گفت: سپاه با طرح هر مسجد یک حقوقدان برای کاهش جرائم کمک می کند.

سردار محمدعلی نظری در حاشیه بازدید از محاکم حقوقی و معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان و تقدیر از کارکنان این حوزه، گفت: امروز به اتفاق تنی چند از‌مسوولان برای عرض تبریک و خسته نباشید به قضات مجاهدی که با این‌حجم پرونده، در خط مقدم خدمت به مردم مجاهدت می‌کنند، در این شعب حاضر شده ایم.

وی تحقق عدالت را یکی از معیار‌های امید آفرین در جامعه برشمرد و افزود: سپاه پاسداران با یکی از اقشار خود به عنوان "بسیج حقوقدانان" و در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان در جهت پیشگیری از جرم تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان کرمان به خوبی دنبال می‌شود و همچنین اجرای این طرح در مدارس نیز توسط برخی قضات استان پیش بینی شده است که در نهایت منجر به آگاه سازی مردم درباره مباحث حقوقی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه  شود.

نظری بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان در اقدام مشترک با دادگستری کل استان کرمان هر ساله زمینه آزادی تعدادی از مددجویان جرایم عمد و غیرعمد استان را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم به روزی برسیم که میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم، نزدیک به صفر شود و این امر با تلاش همگانی، دست یافتنی خواهد بود.

 

برچسب ها: حقوقدان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار