حرکت دسته‌ شادی در یزد در روز عید غدیر

دبیر اطلاع‌رسانی ستاد مردمی غدیر استان یزد، از حرکت دسته شادی با حضور سادات و اقشار مختلف مردم روز عیدغدیر در یزد خبر داد.

امیرعباس حیران دبیر اطلاع‌رسانی ستاد مردمی غدیر استان یزد گفت: برنامه‌ها از ساعت هفت و نیم صبح با قرائت دعای ندبه در حسینیه امیرچقماق آغاز و همزمان کاروان موتورسواری از امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) به طرف میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع) و امامزاده جعفر (ع) با عنوان حرم تا حرم برگزار می‌شود، علاوه بر آن، کاروان دوچرخه‌سواری نیز از چهارراه دولت‌آباد تا حسینیه امیرچقماق برگزار خواهد شد.

وی از حرکت دسته شادی با حضور سادات و اقشار مختلف مردم از مسیر‌های امامزاده سیدالصحرا (ع) و امامزاده جعفر (ع) و تجمع در میدان بعثت خبر داد و افزود: پس از اجتماع مردم در ساعت ۸:۳۰ در میدان بعثت مراسم به صورت رسمی با پیاده‌روی و اجرای مولودی‌خوانی تا حسینیه امیرچقماق ادامه دارد.

حیران ادامه داد: سپس سلسله برنامه‌ها نظیر اجرای گروه‌های سرود، ورزش باستانی و اجرای مسابقه و همخوانی مداحان اجرا می‌شود.

دبیر اطلاع‌رسانی ستاد مردمی غدیر استان یزد؛ اطعام غدیر و اهدای پرچم و بادکنک به کودکان را از دیگر برنامه‌ها مطرح کرد و گفت: امسال هیئات مذهبی گلچینان، دلباختگان موعود، ختم صلوات، امامزاده سیدالصحرا (ع) و انصارالعباس در برپایی این مراسم مشارکت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.