یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر در گلستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۸ تیر

رییس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیک چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، از فراهم بودن امکانات و تهمیدات لازم برای برگزاری انتخابات در روز هشتم تیر ماه خبر داد.

سید علی مهاجر رییس ستاد انتخابات گلستان امروز در نشستی خبری گفت: شناسنامه و یا کارت ملی ۲ سند هویتی لازم برای شرکت در انتخابات است.

او تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۳ نفر رای‌اولی هستند.

مهاجر ادامه داد: انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی از ۱۰ خرداد ماه در دستور کار قرار گرفت و ۳۵۱ نفر به‌عنوان عضو حقیقی و حقوقی انتخاب شدند که در ۲۷ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی فعالیت می‌کنند.

او گفت: یک هزار و ۵۱۵ شعبه شامل یک هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سایر در روز هشتم تیر رای مردم گلستان را جمع آوری می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همین هفته هشتم تیر ماه برگزار می‌شود و مردم باید از میان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف یکی را به عنوان رئیس جمهور برای یک دوره ۴ ساله انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار