حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ بهترین راه برای حفظ منافع و زمینه‌ساز اقتدار کشور

استاندار گلستان گفت : ما مجری برگزاری انتخابات هستیم و وامدار هیچ جریان و لیستی نخواهیم بود.

علی محمد زنگانه امروز در نشستی خبری با بیان اینکه دولت سیزدهم تنها دولتی بود که در انتخابات مجلس دوازدهم لیستی در حمایت از فرد یا گروهی ارائه نکرد افزود: همین رویه، رقابتی سالم با مشارکت بالا را در گلستان رقم زد و ما نیز به عنوان سربازان شهید رئیسی به این مهم التزام داریم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دیپلماسی فعال و عزتمند شهید رئیسی باید تثبیت شود، افزود: اقدامات بزرگی در دولت شهید رئیسی انجام شد که مقام معظم رهبری فرمودند از این اقدامات مهم باید تمجید کرد.

او حماسه بدرقه میلیونی شهدای خدمت را نشانه سپاسگزاری مردم از شهید رئیسی دانست و ادامه داد: انتخابات هشتم تیر ماه استمرار بدرقه این شهداء خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط پیچیده ایران از لحاظ بین‌المللی، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بهترین راه برای حفظ منافع کشور و زمینه‌ساز امنیت و اقتدار کشور است.

زنگانه با تاکید بر اینکه ملت ایران آگاه و باهوش هستند و ارزیابی ما حضور خوب، مناسب و قابل قبول از لحاظ نرخ مشارکت است، بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتظار ما انتخاب رییس جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی امام و انقلاب است و امیدوارم راه پرشتاب شهید رئیسی همچنان تداوم یابد.

استاندار ارائه خدمت را بهترین راه دعوت برای افزایش مشارکت در انتخابات دانست و گفت: «شهید جمهور» بهترین حامی مردم‌یاری و مردم‌باوری به ویژه در استان گلستان بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم را تحت تاثیر هیچ اتفاقی حتی شهادت رئیس جمهور قرار ندادیم، افزود: هر روز در شهر‌های کوچک، روستا‌ها و شهرستان‌ها حضور دارم تا امید و ایمان در مردم تقویت و مشارکت در انتخابات محقق شود.

وی اضافه کرد: همچنین قرارگاه جهاد تبیین با مشارکت بسیج با قدرت و قوت در حال فعالیت است و یکی از اقدامات این قرارگاه در شرایط فعلی، افزایش مشارکت در انتخابات و تبیین معیار‌های فرد اصلح است.

وی با بیان اینکه بدگویی، تهمت، لجن‌پراکنی به پیشرفت کشور و استان گلستان کمکی نمی‌کند، تاکید کرد: صحنه انتخابات باید تبلور عزت و حماسه و مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق باشد و در همین راستا به طرفداران نامزد‌ها و ستاد‌ها اعلام می‌کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری را برای رعایت حرمت ملت ایران مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در انتخابات گذشته رتبه سوم نرخ مشارکت را در کشور کسب کرد ابراز امیدواری کرد: گلستانی‌های با بصیرت در انتخابات پیش رو نیز نرخ بالای مشارکت را به ثبت برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار