مدیرکل فرهنگ و اسلامی آذربایجان‌غربی:

غنی‌سازی فضای مجازی می‌تواند بر مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد

مدیرکل فرهنگ و اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تولید محتوا و غنی‌سازی فضای مجازی می‌تواند بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد.

علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در کنار فعالیت رسانه‌های مختلف برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات هشتم تیرماه، بستر فضای مجازی به عنوان رسانه تاثیرگذار می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی اضافه کرد: اکنون بسیاری از افراد مسائل روز را از طریق بستر فضای مجازی رصد می‌کنند و برای این مخاطبان فضا مجازی با مساله انتخابات پیشرو بیشتر آشنا شوند باید محتوای غنی در این فضا بیشتر تولید شود و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: انتخابات این دوره از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و در فاصله زمانی بسیاری کوتاهی مقدمات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فراهم شد و به خاطر اینکه همراه با انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا نیست، با توجه به هجمه‌های دشمنان، احتمال کاهش مشارکت مردم در آن وجود دارد.

وی اظهار کرد: نکته مهم این انتخابات این است که یک روز بعد از چهلم شهدا‌های خدمت برگزار می‌شود و با توجه به مشارکت گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای خدمت، انتظار می‌رود همین جمعیت نیز روز جمعه هشتم تیر در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

نوروزی در خصوص طرح‌های و اقدامات حوزه فرهنگ آذربایجان‌غربی نیز گفت: در دولت سیزدهم سیستم تمرکز زدایی شروع شد و قبل از تخصیص اعتبار برای مراکز استان ها، اعتبارات مورد نیاز برای شهرستان‌ها تخصیص یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با حل شدن مشکل زمین مجتمع بزرگ فرهنگی هنری مهاباد، به زودی عملیات احداث این مجتمع با حضور مسئولان استانی و شهرستان شروع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.