استاندار تهران:

دانش آموزان رأی اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند

فخاری گفت: اگر دانش آموزان با نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند.

علیرضا فخاری عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ بینش سیاسی دانش آموزان رأی اولی اظهار کرد: اگر دانش آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بینش سیاسی داشته باشند، می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه دانش آموزان برای درک محیط امروز و آینده و پیشرفت کشور نیازمند ارائه مسئولیت هستند، گفت: باید برای دانش آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور، نقشی فراتر از رأی اولی بودن در نظر بگیریم.

فخاری با اشاره به نوجوانان و دانش آموزانی که در زمان جنگ به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و شهید شدند، عنوان کرد: آنها به یک سفر کورکورانه نرفتند و نگاه عمیق به مسائل کشور و جنگ داشتند و امروز نیز نیازمند این هستیم که بینش دانش آموزان را افزایش دهیم و با دادن نقش‌های جدید، در سرنوشت کشور سهیم‌شان کنیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حول تقسیم و تلفیق حوزه آموزش و پرورش شمیرانات، لواسانات و رودبار قصران از شهر تهران مباحثی مطرح و مقرر شد موضوع پس از انجام کار حرفه‌ای و کارشناسی توسط آموزش و پرورش شهر و استان تهران و ارجاع به وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۲ تير ۱۴۰۳
وقتی اولویت اول مشارکت بیشتر باشه و نه انتخاب اصلح ، انتظار زیادی نباید داشت
آخرین اخبار