رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف:

کشور نیازمند یک رئیس جمهور توانمند و کاربلد است

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: برای حل مشکلات کشور باید رئیس جمهوری انتخاب شود که ضمن توانمند بودن، ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

سید محمد حسینی جمعه شب در دیدار با اساتید دانشگاه های خوزستان که در محل دانشگاه چمران اهواز برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم برخلاف میل دوستان، یک همگرایی در کشور و استان خوزستان ایجاد و یک رییس جمهور توانا و با قابلت اجرایی بالا برگزیده شود.

وی افزود: به همه احترام می‌گذاریم و حتی با هر پنج نامزد دیگر رفاقت دارم. زمانی که در مجلس پنجم بودم با آقای پزشکیان ارتباط داشتم اگرچه نگاه وی متفاوت است.

رنیس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: همه مسئولان در حال خدمت هستند و نباید خدمات دولت قبل به گونه دیگری بیان شود. اینکه بگوییم همه مسئولان به مردم ظلم کرده‌اند و اقدامات و دستاوردهای نظام را زیر سوال ببریم کار درستی نیست.

حسینی ادامه داد: قالیباف در زمان جنگ فرمانده بود، همچنین در قرارگاه سازندگی خاتم اقدامات بزرگی در کشور انجام داده است. وی حتی برنامه ششم توسعه را نوشت ولی دولت وقت اعتقادی به اجرای آن نداشت.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: قالیباف یک مدیر کننده کار بوده و می‌تواند کار را به خوبی اجرا کند، همچنین در عین ولایی بودن، یک چهره کاملا دانشگاهی است.

وی ادامه داد: قالیباف زمانی که شهردار تهران بود نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه بسیاری داشت و هر هفته جلساتی با این موضوع در بیت رهبری برگزار می شد لذا با مسائل فرهنگی کاملا آشنا است.

حسینی، قالیباف را نسبت به پنج نامزد دیگر سرآمد دانست و افزود: در انتخابات سال۹۲، به خاطر ۲۵۰ هزار رای، عرصه را واگذار کردیم در حالی که اگر تلاش بیشتری می‌کردیم نتیجه بهتری می گرفتیم.

وی با بیان اینکه از بین قالیباف و جلیلی در نهایت یک گزینه خواهیم داشت گفت: باید در یک هفته پایانی فعالیت خود را بیشتر کنیم چرا که جریان غرب گرا به دنبال پیروزی در انتخابات بوده و برای رسیدن به هدف خود از هر شیوه ای استفاده می کند.

حسینی اظهار کرد: الان ما دست برتر هستیم و اگر فعالیت های خود را گسترده تر کرده و رای های خاکستری را به سود خود داشته باشیم، قطعا اتفاقات سال ۹۲ رخ نمی دهد.

حسینی با بیان اینکه شهید رئیسی همواره دانشگاه ها را اتاق فکر دولت می دانست افزود: امیدواریم در این دوره نیز شاهد حضور پررنگ دانشگاهیان در میدان باشیم. شهید رئیسی به مسائل و مشکلات مردم در استان ها آشنا بود در حالی که در دولت گذشته شاهد تعلل و کم‌کاری بودیم. همچنین هر سخنی که حضرت آقا داشتند بلافاصله در دولت شهید رئیسی انجام می شد.

وی افزود: بهبود وضع معیشت و زندگی مردم پس از انقلاب اسلامی ایران محسوس است اما برخی نامزدها با طرح برخی شبهات و سوءاستفاده از برخی شکاف های شناختی در جامعه، در تبلیغات خود نسبت به وضعیت امروز کشور سیاه نمایی می‌کنند.

حسینی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باید توجه کنیم که این روزها جبهه مقاومت امیدشان به ماست، اگر رئیس جمهور آینده از این موضوع غفلت کند جبهه مقاومت ضربه می‌خورد لذا باید کمک کنیم رییس جمهوری سر کار بیاید که حامی جبهه مقاومت باشد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون که صهیونیست‌ها در موضوع غزه به بن‌بست خورده‌اند و کاری نمی‌توانند انجام دهند یک عده‌ای می‌خواهند ما در داخل درگیر شویم و پشت جبهه مقاومت خالی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار