شروع به کار پایگاه‌های اوقات فراغت در قالب طرح «نوجوانه‌ها»

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه روح الله استان از اجرای طرح تابستانه «نوجوانه‌ها» در بیش از ۴۰۰ پایگاه بسیج مساجد و محلات سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام وفایی‌فر گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان امسال طبق روال سال‌های گذشته بالغ بر ۴۰۰ پایگاه بسیج مساجد و محلات در سراسر استان متولی برگزاری برنامه‌های متنوع تابستانی هستند.

او افزود: افتتاحیه این طرح با حضور مسئولین دستگاه‌های متولی و بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان و خانواده‌های آنها در بوستان سرچشمه محلات برگزار شد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه روح الله استان بر محوریت قرار گرفتن مساجد به عنوان قطب فرهنگی و حضور حداکثری جوانان در مساجد تأکید کرد و گفت: چند نهاد، متولی اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در ایام تابستان برای نوجوانان و جوانان استان هستند.

حجت الاسلام وفایی‌فر ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات، مدارس و اداره ورزش و جوانان اجرای این برنامه را که از اول تیرماه شروع شده و تا پایان شهریور ادامه دارد، برعهده دارند.

او در انتها افزود: این طرح در حوزه‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی، اردویی و مشاوره‌ای برای همه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.