شرکت در انتخابات مکمل تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور

خطیب جمعه موقت اراک گفت: مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که خادم مردم و تابع امامت و ولایت باشد.

حجت الاسلام عبداللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت المقدس شهر اراک گفت: اکنون که زمان تبلیغات انتخاباتی است بعضی‌ها بر طبل عدم شرکت در انتخابات می‌کوبند اما مردم عزم خود را جزم کرده‌اند تا در انتخابات مشارکت جدی داشته باشند.
او از مردم خواست همانطور که در مراسم تشییع شهید جمهور شرکت کردند در انتخابات نیز با حضور حداکثری، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که تابع ولایت و خدمتگزار واقعی مردم باشد.
امام جمعه موقت اراک در ادامه با اشاره به اقدامات منافقین در طول انقلاب اسلامی گفت: منافقین کسانی هستند که ایمان به خدا ندارند و بدترین ضربه‌ها را به اسلام و شیعه وارد کردند که هیچ دشمنی نکرده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به جامعه اسلامی استفاده می‌کنند.
او به شهید جمهور آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی دلسوز نظام ولایی بود و برای دفاع و بیعت با ولایت به صحنه آمدند و خدمتگزار واقعی مردم بود
گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفت تیر، هفته جهادکشاورزی، سالگرد شهادت شهید چمران، ولادت امام هادی(ع) و تبریک عید سعید قربان و عید غدیرخم و دهه امت و ولایت از دیگر محور‌های خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.