اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستاییان در سنندج + فیلم

اولین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روستاییان با حضور مسئولین و جمع زیادی از مردم در روستای قُلیان از توابع شهرستان سنندج برگزار شد.

نخستین همایش پیاده روی خانوادگی ویژه روستاییان تحت عنوان «ورزش در آبادی» صبح امروز جمعه یکم تیرماه با حضور مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان کردستان، فرماندار و مسئولین ورزش شهرستان سنندج، رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان و جمع زیادی از مردم در روستای قُلیان از توابع شهرستان سنندج روستا برگزار شد.

 شرکت کنندگان در این همایش مسیر ابتدای روستای قُلیان تا محل زمین فوتبال این روستا را با شعار ورزش، سلامت و نشاط زندگی پیمودند.

 مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان همایش عنوان کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری منظم و مرتب اولین همایش ورزش پیاده روی خانوادگی روستایی بودیم که به صورت زنده از رادیو سراسری ورزش و رادیو استان نیز پخش شد.

شهرام عظیمی گفت: چند شاخص در انتخاب کردستان برای وزارت ورزش و جوانان مدنظر بود که از جمله آنها ریشه داری و نهادینه بودن ورزش در روستاهای این استان است.

وی با اشاره به اینکه طرح این همایش در دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی شد که با حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به اجرا در آمده و امیدواریم جمعه هر هفته شاهد برگزاری آن در یکی از روستاهای سطح کشور باشیم.

مدیرکل توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: خدمت به قشر روستایی که انقلاب اسلامی از میان این قشر پا گرفت از بزرگترین سعادت ها است و برای این مناطق هر خدمتی انجام گیرد جزو وظایف اصلی مسئولین است.

 وی گریزی به برگزاری پیش از موعد انتخابات ریاست جمهوری زد و گفت: هفته آینده رویداد مهمی در کشور ما انجام می گیرد و آن برگزاری انتخابات رییس جمهوری است و انتظار می رود که همانطور که مردم شریف استان کردستان همواره در صحنه های مهم حضور داشته و نقش خود را به عنوان شهروندان ایرانی ایفا کرده اند در این امر نیز با مشارکت بالا در انتخاب فرد اصلح مورد نظر خود که در صحنه سیاسی چهار سال آینده حضور دارد، ایفای نقش کنند.

در پایان این همایش به قید قرعه به بیش از یکصد نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.