رئیس کل دادگستری استان سمنان:

اجرایی کردن ماموریت‌های سند تحول قضایی توسط مدیران ضروری است

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: مطالعه دقیق و اجرایی کردن ماموریت‌های سند تحول قضایی توسط مدیران حوزه‌های قضایی ضروری بوده و تلاش در اجرای به موقع تمام شقوق آن لازمه ارتقای جایگاه دادگستری استان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان در سفر به حوزه قضایی دامغان، با حضور در شعب دادگستری، دادسرای عمومی وانقلاب و شورا‌های حل اختلاف بصورت چهره به چهره با کلیه پرسنل قضایی و اداری این حوزه دیدار و از نزدیک در جریان اقدامات و کیفیت ارائه خدمات قضایی به مردم قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید با حضور در کلیه شعب حوزه قضایی و بررسی برخی پرونده ها، بر تسریع در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و اهتمام بر دادرسی الکترونیک، رعایت نظم و انضباط اداری در دفاتر شعب، جلوگیری از اطاله دادرسی و آمارسازی غیر واقعی و اشتراک‌گذاری تجربیات موفق و ابتکارات به منظور رفع نواقص و ایرادات احتمالی موجود تاکید داشت.

وی سپس در جمع کارکنان قضایی و اداری حوزه قضایی دامغان با تبریک ایام فرخنده عید سعید قربان و غدیر، به تشریح جایگاه منصب قضا واهمیت دین مبین اسلام به کار قضایی در جامعه اسلامی پرداخت و همچنین کلیه کارکنان قضایی و اداری آن مجموعه را با توجه به حساسیت وظیفه شغلی آنان، به حفاظت و صیانت از نفس خود در برابر وسوسه‌های اغفال کننده شیطانی توصیه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در این دیدار با تبیین اهداف سند تحول و تعالی قضایی در دوره جدید آن گفت: مطالعه دقیق و اجرایی کردن ماموریت‌های سند تحول قضایی توسط مدیران حوزه‌های قضایی و کلیه کارکنان قضایی و اداری، ضروری بوده و تلاش در اجرای به موقع تمام شقوق آن لازمه ارتقای جایگاه دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه پرسنل افزود: رضایت‌مندی خداوند متعال همواره در گرو خدمت بی منت و سریع به مردم بوده، پس همه ما بایستی در این مسیر با حسن رفتار و رعایت حقوق شهروندی و تسریع در انجام امور، خدمتگزار مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار