رئیس کل دادگستری استان کرمان در مورد جزئیات پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان توضیحات بیشتری ارائه داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان گفت: پرونده فساد در فوتبال اتفاقی بود که پارسال کلیدخورد.

وی افزود: البته شاکی اول پرونده باشگاه مس رفسنجان بود که اعلام کرد اتفاقاتی رخ داده است و بلافاصله گزارش اولیه تهیه و با فراهم شدن مستندات پرونده در اطلاعات سپاه، پرونده در دادگاه رفسنجان پیگیری شد. 

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: به دنبال این پرونده، ۷ نفر احضار و تفهیم اتهام شد که  اتهامات پرونده هم رشوه هم تحصیل مال از طریق نامشروع است و اکنون دفاعیات اخذ شده و پرونده در مرحله تحقیقات است. 

وی با اشاره به متهمان پرونده بیان داشت: ۳ نفر از فدراسیون فوتبال کشور (یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ، کمیته داوران و از مسئولان نقل انتقالات لیگ)، ۲ نفر از سردبیران ورزشی و رسانه‌های کشور و دو تن از مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان از جمله متهمان پرونده هستند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از این تعداد، سه نفر بازداشت بودند که دیروز یک نفر با قرار وثیقه آزاد شد و دو تن دیگر همچنان بازداشت هستند. 

حجت الاسلام حمیدی با تأکید بر اینکه هر ۷ نفر ممنوع الخروج هستند، افزود: کار کارشناسی درحال انجام است و اگر به اشخاص دیگری برسیم که نقشی در این فساد دارند، قطعا احضار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار