دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز گفت: برنامه‌های صداوسیما با هدف ارتقا بینش رای دهنده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شود.

حسین امیدیان با اشاره به پخش برنامه های مختلف از صداوسیمای مرکز البرز با عنوان حماسه جمهور ، میدان جمهوری و در مسیر آینده گفت: در این برنامه ها مردم با مبنی های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا می شوند تلاش و اقدامات شهید جمهور در کشور و استان بیان می شود و سعی شده است با تهیه این برنامه ها مردم استان با بصیرت بدانند رای آن ها اثر گذار است و فرق می کند چه کسی انتخاب می شود و مهم است که کسی که انتخاب می شود چه ویژگی هایی دارد. 

وی گفت: در این برنامه مطالبات مردم استان از رئیس جمهور آینده بیان می شود در حوزه بانوان، بهداشت و درمان، فناوری، نخبگان و آموزش با حضور کارشناسان خبره نیازها بررسی می شود به طور مثال نامزد انتخابات در حوزه پزشکی، درمان محور باشد بهتر است یا پیشگیری محور.

امیدیان افزود: برنامه ها به نحوی تهیه شده که فردی که پای صندوق رای می رود با بینشی کامل از برداشت هایی که از برنامه ها داشته و با توجه به نیازهای استان فرد اصلح را انتخاب کند.

وی ادامه داد: ۱۲ موضوع است که در این برنامه دنبال می‌شود که رای دهنده‌ها با آن‌ها آشنا می‌شوند که فردی که قرار است در این مسند قرار گیرد برای پیشرفت و ارتقا عزت و اقتدار کشور چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.