مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد

برگزاری دوره‌های صنایع‌دستی برای کارکنان نیرو‌های مسلح ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در استان خبر داد.

فرزاد شریفی در دیدار با کارشناسان و راهبران قرارگاه جهادی نیرو‌های مسلح استان در راستای مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان گفت: با توجه به تفاهم نامه فی‌مابین این اداره‌کل و قرارگاه جهادی نیرو‌های مسلح، با هدف تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش طرفین تفاهم نامه و مرتفع نمودن مشکلات اجرایی آن، دوره‌های مهارت آموزی در رشته‌های مختلف صنایع دستی برای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح (سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، پدافند هوایی آبدانان و..) در حین خدمت وظیفه، آموزش‌های صنایع‌دستی را فراخواهند گرفت.

شریفی تصریح کرد: کارکنان وظیفه می‌توانند در رشته‌های صنایع‌دستی آموزش ببینند که پس از فراغت از مهارت آموزی، توانایی ایجاد بازار کار مناسب داشته باشند و همچنین با دریافت گواهینامه مهارت در رشته صنایع‌دستی از سوی این اداره‌کل از تسهیلات نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ادامه داد: با همکاری و همراهی این اداره‌کل و قرارگاه جهادی نیرو‌های مسلح، دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در استان برای کارکنان وظیفه برای دریافت مهارت‌های آموزشی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان آماده ورود به بازار کار صنایع‌دستی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.