لزوم بهره گیری ازدانش نوین در تولید محصولات کشاورزی

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه از دانش نوین در تولید محصولات کشاورزی بهره گرفته شود، گفت: موانع فروش برنج شناسایی و برطرف شود.

استاندار در نشست شورای کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی در گیلان برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: ارتقا کیفیت تولید، امنیت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و همچنین ارائه تسهیلات به کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.
دکتر اسدالله عباسی دراین نشست با اشاره به نقش موثر روستاییان در تولید و زنجیره ارزش غذایی گفت: بازار‌های هفتگی ظرفیت مناسب برای عرصه محصولات کشاورزی است که رونق آن می‌تواند به افزایش عرضه و تقاضا منجر شود. 
وی با تاکید برلزوم بهره گیری ازدانش روز در تولید محصولات کشاورزی افزود : استفاده از دانش نوین در بخش کشاورزی سبب کاهش هزینه ها، افزایش تولید و توسعه و تقویت بخش های مختلف این حوزه خواهدشد.
استاندار با بیان اینکه دولت حامی کشاورز است به کشاورزان اطمینان داد، موانع فروش برنج شناسایی و برطرف شود.
دکتر عباسی درادامه بر لزوم برند سازی محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود : با بهره گیری از برند سازی می‌توان زمینه فروش این محصولات را بر اساس توجه به منطقه تولید بیش از پیش فراهم کرد.
در این نشست هریک از مسئولان متولی ، با ارائه گزارش‌هایی از عملکرد تولیدات کشاورزی در استان و چالش‌های این حوزه ، خواستار برطرف شدن آن شدند. 
در پایان هم از گواهینامه ثبت نشان جغرافیایی تولید فندق در گیلان رونمایی و همچنین از فعالان تولیدی حوزه‌های مختلف کشاورزی استان تجلیل شد.

 

برچسب ها: کشاورزی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.