مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای دو هزار کیلومتر خط کشی تا پایان سال جاری در محور‌های استان خبر داد

مهرداد آهکی گفت: سال گذشته ۳۸۰۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد، در حالی که هدفگذاری این سال برای اجرای این عملیات کمتر از ۲۰۰۰ کیلومتر بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۵۳۰ کیلومتر خط کشی در سطح محور‌های استان اجرا شده است و در تلاش هستیم تا قبل از شروع ایام اربعین حسینی افزون بر هزار کیلومتر دیگر از راه‌های استان همدان خط کشی شود.

 وی اظهار داشت: اجرای خط کشی یکی از سریعترین راه‌های ارتقاء ایمنی راه‌هاست که نقش بسزایی را در کاهش حوادث جاده‌ای، منظم کردن ترافیک، افزایش ایمنی و دید راننده در شب، تعیین کننده مرز جاده و حاشیه راه در شب و... ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان  گفت: هم اکنون دو اکیپ امانی مشغول خط کشی راه‌های استان هستند و دو اکیپ پیمانی نیز بزودی فعال خواهد شد، امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز امسال نیز بتوانیم همچون سال گذشته بیش از تعهد و هدفگذاری سال در سطح محور‌های ارتباطی استان خط کشی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.