بخشی از سهمیه سوخت کشاورزان خاش تحویل شد

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامي گفت: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری وزارت نفت، بخشی از سوخت کشاورزان خاش و حوزه انتخابیه تامین و تحویل فعالان عرصه کشاورزی شد.

علی کرد گفت : سوخت مورد نیاز کشاورزان ویژه تراکتور، کمباین و سایر ادوات کشاورزی از اوایل امسال قطع شده و بهره برداران حوزه کشاورزی در برداشت و حمل و نقل محصولات خود با مشکلات فراوانی مواجه شدند.
وی اد امه داد: در نتیجه پیگیری های صورت گرفته از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و انجام مذاکره با مقام عالی وزارت نفت، سهمیه سوخت یک‌ ماهه تمامی ماشین آلات کشاورزی حوزه انتخابیه خاش (کمباین‌ها و تراکتورها ) پس از سه ماه مجددا برقرار شد.

نماینده حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از کشاورزان نیز تمام سهمیه سه ماه خود را دریافت کرده و تلاش‌ها تا برقراری کامل سهمیه‌های کسر شده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پیگیری برای استخدام نیروی آموزشی برای رفع کمبودهای حوزه آموزش و پرورش و افزایش اعتبار و تحویل ماشین آلات دهیاری‌ها نیز انجام و با همکاری های ویژه دولت شاهد کاهش دغدغه های این قشر از جامعه خواهیم بود.
کرد بیان کرد: پیگیری برای تاسیس شعب بانکی جدید در مناطق مختلف حوزه انتخابیه خاش و همچنین افزایش تخصیص وام های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی به مردم از دیگر اقدامات در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار