معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از تایید قیمت پیشنهادی سازمان حمایت از مصرف کننده برای افزایش نرخ نان در استان خبر داد و گفت: این افزایش پس از انجام سیکل اجرایی اعمال می‌شودو به اطلاع عموم خواهد رسید.

علی نوری پنجشنبه شب در جلسه شورای آرد و نان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قیمت پیشنهادی اتحادیه خبازان برای افزایش قیمت نان با نرخ متعارف آن فاصله داشته و مورد قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه در تعیین نرخ نان می‌توان از نرخ استان‌های همجوار دیگر تاثیر گرفت، افزود: نیاز است قیمت‌ها کارشناسی و منطقی‌تر باشد. 

وی ادامه داد: در نهایت برای افزایش نرخ نان قیمت پیشنهادی سازمان حمایت از مصرف کننده مورد تایید است که بعد از انجام سیکل اجرایی اعمال و به اطلاع عموم خواهد رسید.

نوری تاکید کرد: این افزایش قیمت باید افزایش کیفیت آن را هم به دنبال داشته باشد و اتاق اصناف و اتحادیه حتما باید در این خصوص نظارت داشته باشند.

نوری گفت: در خصوص استفاده نانوایی از کنجد و سیاه دانه نیز خبازان باید ملزم به پخت هر ۲ نوع باشد و صرفا با درخواست و تمایل مشتریان نان با افزودنی پخت شود.

برچسب ها: قیمت نان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.