پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان

فرماندار شهرستان تفتان از آخرین وضعیت عملیات آماده سازی، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن درسایت فاز یک و دو شهرستان تفتان بازدید کرد.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن  این شهرستان  بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید کرد.

وی گفت: فاز اول 88 درصد پیشزفت فیزیکی و در دست ساخت و ساز می باشد و و فاز دو به شهرداری،برق،آبفا و ادارات مربوطه جهت تسریع در روند فاز دو و پیشرفت فیزیکی آن 20 درصد می باشد که با همت مسئولین هر دو فاز تا پایان آذرماه به پایان برسند. 


شهنوازان  افزود : سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست.

بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری  و  فاز دوم 20 هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و  بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع  ساخت باید 60درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد.
فاز اول 4 هکتار که115 قطعه که 92 درصد پروانه کار و وام 350میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم 20هکتار و  آماده سازی شروع شده و در  294 قطعه بندی شده است
علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان در پایان  ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار