تجلیل از دست اندرکاران اردو‌های پیشرفت حوزه‌های علمیه در هرمزگان

در مراسمی از ۴۰ نفر از عوامل برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت حوزه‌های علمیه در هرمزگان قدردانی شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم گفت: پارسال ۲۰ هزار طلبه در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین رفیعی افزود: هرمزگان به عنوان استان آغازین انتخاب و ۷۲۰ نفر از اساتید، مبلغان و نخبگان حوزه‌های علمیه از ۱۰ استان به هرمزگان اعزام شدند.

وی گفت: این افراد از بخش‌ها و صنایع مختلف همچون پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد و صنایع دریایی بازدید کردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور گفت: امسال شمار افراد اعزامی اردو‌های راهیان پیشرفت به هرمزگان، دو برابر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم با اشاره به توصیه رهبر انقلاب در مساله جهاد تبیین گفت: برگزاری اردو‌های پیشرفت مصداق عینی جهاد تبیین است و بازدید نخبگان دانشگاهی و حوزوی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور هم گفت: پارسال بیش از ۲۱ هزار طلبه در قالب برگزاری اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی افزود: حدود ۵ هزار مبلغ برای نقش آفرینی و جهاد تبیین در این اردو‌ها حضور داشتند.

وی گفت: بیش از هزار طلبه نیز در طرح راهیان مکتب شهید سلیمانی برای زیارت سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی اعزام شدند و ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی هم برای سازندگی، تبلیغ و جهاد تبیین درسامانه گروه‌های جهادی ثبت شدند.

مدیر اردویی حوزه‌های علمیه کشور نیز گفت: استان هرمزگان قابلیت و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که امیدواریم با تقویت برگزاری این اردو‌ها زمینه بهره مندی و آشنایی همه طلاب از این ظرفیت‌ها فراهم شود.

حجت الاسلام پناهی افزود: حوزه‌های علمیه و مبلغان نقش بسزایی در انتقال و تبیین دستاورد‌های انقلاب به مردم ایفا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.