رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سه پروژه مهم و بزرگ شهری همزمان با اعیاد قربان تا غدیر در یزد افتتاح می‌شود.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۵۰۰ پروژه توسط شهرداری یزد در محلات مختلف شهر در حال انجام است که سه پروژه بزرگ همزمان بابا اعیاد قربان تا غدیر  به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: زیر گذر، میدان و تقاطع غیر همسطح صاحب الزمان (عج) اولین پروژه‌ای است که با هزینه‌ای بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در طول ۵۴۰ متر مربع و مساحت ۳ هزار و ۲۱۵ متر مربع اجرا شده است. 

سیفی ادامه داد: دومین پروژه نیز بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی است که بیش از ۱۸ سال بلا تکلیف رها شده بود و در شورای ششم تصمیم گیری ودرخواستی که سال‌ها مردم پیگیری می‌کردند اجرایی شد. 

او ادامه داد: این بلوار بخشی از ترافیک شهر یزد را کاهش داده و از بلوار آیت الله خامنه‌ای تا سه راه تعاون ادامه دارد و از مسیر‌های کلیدی و موثر درتکمیل و آسان سازی رینگ شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی نیازمند آزاد سازی بیش از ۳۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع املاک در مسیر بود که با تصمیم گیری شورای اسلامی شهر یزد و طی اقدام جهادی انجام شد همچنین ۸ هزار مترمربع طول جدول گذاری و ۳۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت نیز انجام شد و آماده بهره برداری شد.

او گفت: سومین پروژه نیز فاز اول پارک طبیعت یزد (اکو پارک) است که ۳۵ هکتار از پنجاه هکتار آن آماده شده و تا کنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و فاز اول افتتاح می‌شود.

سیفی اظهار داشت: در شورای ششم شهر یزد با مردم عزیز دارالعباده عهد بسته ایم که فعالیت‌های بلاتکلیف در این شورا پیگیری شود و لذا با توجه به آماده بودن این پروژه‌ها همزمان با عید قربان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و با حضور یکی از مقامات کشوری همزمان با اعیاد غدیر تا قربان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار