نقش آفرینی بسیجیان جهادگر کازرون در پویش خدمت به محرومان

به منظور بزرگداشت سید الشهدای خدمت و خدمت به محرومان، نقش آفرینی بسیجیان جهادگر کازرون در پویش خادم ایران انجام می‌شود.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص سید الشهدای خدمت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش، بیان کرد: به منظور فرهنگ جهاد و خدمت به مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پویش خادم ایران تا چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت، فعالیت‌های جهادی در کازرون فعال است.

 او ادامه داد: فعالیت پویش خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یارانش تا ۵ تیرماه چهلم شهدای خدمت با هدف اهدای ثواب فعالیت‌های جهادی به شهدای خدمت طراحی و ابلاغ شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون به اهمیت فعالیت‌های جهادی در آیات و روایات پرداخت و افزود: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) ارزش و اثرات فراوانی دارد که در این راه باعث صعود انسان به مقام‌های معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.

او تصریح کرد: بسترسازی لازم برای ایجاد حرکت عمومی در میان آحاد مردم و بسیجیان برای نقش آفرینی به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم به نیابت از رئیس جمهور شهید صورت گرفته و در همین رابطه گروه‌های جهادی در نقاط مورد نظر بخصوص مناطق محروم به فعالیت خواهند پرداخت.

 سرهنگ حیاتی، اهم فعالیت‌های جهادی در پویش خادم ایران در جهت گرامیداشت شهدای خدمت را محرمیت زدایی، خدمت رسانی و اقدامات ترویجی و جریان سازی با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی نام برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.