سرمایه گذاران داخلی و خارجی در فرودگاه آبادان حمایت می‌شوند

مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی (ره) آبادان گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان حمایت می‌شوند.

احسان الواری‌نژاد مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی (ره) آبادان ضمن تشریح ظرفیت و پتانسیل‌های سرمایه گذاری در فرودگاه آبادان اظهار کرد: با توجه به استقرار فرودگاه آبادان در منطقه آزاد اروند، سرمایه‌گذاران می‌توانند ضمن استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری از تسهیلات ویژه منطقه آزاد اروند نیز برخوردار شوند.

وی با اشاره به وجود فرصت های مختلف سرمایه گذاری در زمینه‌های گردشگری سلامت، ترمینال بار(کارگو)، تاسیس آموزشگاه هوانوردی گفت: فرودگاه آبادان آمادگی لازم را دارد تا با ایجاد زمینه مناسب شرایط حضور سرمایه گذاران را فراهم آورد.

الواری نژاد با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه آبادان بیان کرد: ۲ شرکت هواپیمایی جدید که تاکنون در فرودگاه بین‌المللی آبادان، پرواز نداشتند، برای نخستین بار با فرودگاه آبادان همکاری خواهند داشت.

مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی (ره) آبادان با اشاره فعالیت ۱۵ شرکت هواپیمایی در فرودگاه آبادان اظهار کرد: قرارداد همکاری با ۲ شرکت هواپیمایی‌ جدید نیز امضا شده و بر این اساس، شرکت‌ هواپیمایی ایروان با برقراری هشت پرواز درهفته در مسیر هوایی آبادان ـ مشهد و مشهد ـ آبادان فعالیت خواهد کرد.

وی توضیح داد: شرکت هواپیمایی آواایر نیز همه روزهای هفته و با برقراری ۲۸ پرواز در مسیر هوایی مشهد به آبادان و تهران به آبادان و برعکس فعالیت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.