مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از ۱۶ مدل خودرو سواری و تجاری که از این بین ۹ خودرو سنگین و ۷ خودرو سبک رونمایی شد.

محسن نهاوندی با بیان اینکه ۳۲ تولید کننده خودرو‌های سبک و سنگین در نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ هزار متر مربع فضای برپا شده است.

او افزود: شرکت‌های شایان دیزل، پرشیا خودرو، آرین موتور، کرمان موتور، گروه بهمن، نبکا (نوین ماهان)، آرشام خودرو، زامیاد، فردا موتور و مایان (دیما دیزل) از محصولات جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کردند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: علاوه برتولید کنندگان استان فارس شرکت‌های از استان‌های تهران، کرمان، قم و البرز نیز حضور دارند.

نهاوندی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر خودرو‌های سبک و سنگین انواع ماشین‌های برقی، موتورسیکلت و دوچرخه هم به مخاطبان عرضه شد.

او با اشاره به حضور تمامی خودرو سازان کشور در این نمایشگاه گفت: برخی از شرکت‌های خودرویی برای آشنایی بیشتر مخاطبان با خودرو‌های خود در محوطه نمایشگاه زمینه را برای تست رانندگی فراهم کردند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی با اشاره به صنعت حمل نقل به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه و تجارت افزود در این نمایشگاه شرکت‌های خودرویی فضایی برای ارائه خودرو‌های کشنده‌ها و معرفی آنها به مخاطبان و همچنین طرح جایگزینی با خودرو‌های فرسوده ایجاد کردند.

او ضمن دعوت از علاقمندان به صنعت خودرو برای بازدید این نمایشگاه گفت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه همه روزه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس پذیرایی عموم شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از اتوبوسهای کمپر خوب جهان هم یکی دو تا تو نمایشگاه میگذاشتید
آخرین اخبار