مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه‌های تخصصی فرصت مناسبی برای تامین نیاز‌های مختلف شهر و شهرداری هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در دیدار با شهردار منطقه ده شیراز گفت: بسیاری از فعالیت‌های ما با برنامه‌ها و وظایف شهرداری هم پوشانی دارد، بنابراین لازم است تعاملات و همکاری‌ها بیش از پیش شود.

فرهادی گفت: رسالت نمایشگاه‌ها شناسایی آخرین دستاورد‌ها و تولیدات برتر در حوزه‌های مختلف و معرفی این محصولات به بازار‌های داخلی و خارجی است. در همین راستا تقریباً هر هفته یک عنوان نمایشگاهی تخصصی برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: برپایی یک نمایشگاه، موجب رونق کسب و کار محلی، گردشگری و خدمات وابسته مثل هتل‌ها، حمل و نقل، رستوران‌ها، بازار و صنایع دستی، و در نهایت شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

 فرهادی گفت: نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تامین نیاز‌های شهرداری در حوزه شهرسازی، زیبا سازی و فضای سبز و هم چنین ارائه بخشی از خدمات فرهنگی و اجتماعی است وخواهان استفاده شهرداری از این فرصت شد.

او به نقش و اهمیت صنعت نمایشگاه در اقتصاد و تجارت جهانی و سیاست‌های حمایتی دولت‌ها در کشور‌های توسعه یافته از این صنعت اشاره کرد.

فرهادی همچنین بر ضرورت و نیاز به اقدامات حمایتی شهرداری در تامین و در اختیار قرار دادن فضای تبلیغاتی لازم، ارایه بعضی از خدمات شهری مورد نیاز به خصوص بهسازی و مرمت محیط نمایشگاه در قالب برنامه‌های حمایتی، صدور مجوز‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز نمایشگاه، خدمات ویژه حمل و نقل شهری و ریلی برای تردد راحت شهروندان به نمایشگاه، کمک به جذب سرمایه گذاران مورد نیاز نمایشگاه تاکید و آن‌ها را از جمله ضروریات لازم جهت دستیابی به توسعه استانی و ملی دانست.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: تبلیغات درست و‌ به موقع نمایشگاه‌های در حال برگزاری، حداقل انتظار از شهرداری شیراز است، باید نگاه شهرداری به نمایشگاه‌های بین المللی حمایتی باشد و انتظار می‌رود تا این مهم رخ دهد.

فرهادی گفت: امروز کلان شهر شیراز در حوزه‌های زیرساختی مانند تالار بزرگ اجتماعات، محل‌های اقامتی و هتل‌ها، فضا‌های تفریحی و... با حالت مطلوب فاصله دارد، اما شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان امکان و طرح‌های لازم را جهت رفع این کمبود‌ها با حمایت و همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری را دارد.

او گفت: امسال سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین است و مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی به طور مستقیم و غیر مستقیم می‌تواند در تحقق ابعاد مختلف شعار سال تاثیر گذار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار