برگزاری نشست اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات در زرند

نشست اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات و نمایندگان فرماندار در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور فرماندار، رئیس دادگستری و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در سالن اجتماعات آموزش و پرورش زرند برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این نشست با بیان اینکه همه زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان زرند فراهم شده است، اظهار داشت: پیش بینی انتخابات باشکوه با حضور گسترده مردم در ۸ تیر ماه در نقاط مختلف کشور شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور چهاردهم ایران اسلامی تصریح کرد بدون شک ۸ تیرماه با حضور گسترده مردم رئیس جمهوری انتخاب می‌شود که تداوم بخش راه و مسیر رئیس جمهور شهید است.

علی پوررنجبر رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان زرند نیز با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی با خدمت صادقانه انتظارات مردم از ریاست جمهوری را افزایش داد، گفت: لازم است مردم در انتخابات پیش رو رئیس جمهوری در تراز این شهید برای خدمتگزاری انتخاب کنند.

محمد ایزدی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری زرند هم با اشاره به نقش محوری نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای از آنان خواست تا ضمن بازدید از محل، مشکلات احتمالی به ویژه بحث وسایل سرمایشی و گرمایشی را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار