همایش بسیجیان و رزمندگان شهرستان زرند با حضور مسئولان استانی و محلی در حسینیه سپاه زرند برگزار شد.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش بسیجیان و رزمندگان شهرستان زرند با اشاره به اینکه شهید رئیسی در طول حدود سه سال خدمت اقدامات موثری انجام داد، گفت: در سفری  که از رودبار تا جیرفت با رئیس جمهور شهید داشتیم، متوجه شدم در مسیر گریه می کند و خودش را به واسطه وضعیت مردم سرزنش می‌کند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید چه اخلاص و مظلومیتی داشت، امروز کمتر کسی داریم که خود را به واسطه وضعیت مردم سرزنش کند.

سردار نظری تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور را از دست دادیم؛ این درحالیست که وی در زمان حیات مثل شهید سلیمانی برای نظام و مردم خیر و برکت داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کشور ما مملو از مدیران خدمتگزار و توانمند است، اما آیت‌الله رئیسی طی مدت خدمتش، خدمات ارزشمند زیادی از خود به جای گذاشت.


وی افزود: تشییع با شکوه شهدای خدمت ما را به یاد تشییع جنازه حاج قاسم انداخت.

سردار نظری با اشاره به اینکه وزیر امورخارجه شهید ما یک دیپلمات شجاع و چند بعدی بود، افزود: از وی به عنوان حاج قاسم دیپلماسی نام می‌بردند که این شهید بزرگوار برای پیروزی و اثربخش بودن عملیات وعده صادق اقدامات مهم و موثری انجام داد.

وی انتخابات را یکی از رویداد‌های مهم در پیش رو عنوان کرد و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در صحنه برای نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای ایجاد قدرت می‌کند و این انتخابات می‌تواند معادلات منطقه را بر هم بزند.

سردار نظری تصریح کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، انتخابات یک حماسه دیگر به دنبال حماسه تشییع شهید جمهور خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار