اندیشه‌ورزی در صداوسیمای فارس به منظور انتخابات بانشاط

جلسه شورای اندیشه ورز با حضور اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس دوشنبه ۲۱ خرداد در صداوسیمای فارس برگزار شد.

در این نشست لطف اله شیبانی فرماندار شیراز با بیان اینکه در شیراز ۸۴۰ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است گفت: یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر از مردم شیراز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

بهروز پرنیان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان فارس هم گفت: تمهیدات لازم برای احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی دیده شده است و در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیازی به مهرزدن در شناسنامه نیست و همه امکانات و منابع استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در فارس به کار گرفته خواهد شد.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم با قدردانی از تلاش‌های صداوسیمای فارس در انتخابات گذشته گفت: اقدامات صداوسیمای فارس در انتخابات بسیار اثرگذار و شوق آفرین است و دادستانی با نظارت‌های مستمر، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور انجام خواهد داد.

سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس هم در این نشست گفت: باید در مسیر حرکت کنیم که اخلاق مداری در انتخابات کاملا رعایت شود و شعب ویژه دادگستری کل استان فارس با نظارت کامل تمام فرایند‌های انتخابات ریاست جمهوری را رصد و پایش می‌کند.

پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس هم از آمادگی رسانه ملی در استان فارس برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت:تمام ظرفیت‌ها و امکانات برنامه سازی خود را به کار گرفته ایم تا با تولید و پخش برنامه‌های متعدد و متنوع همراه خوبی برای مردم در انتخابات ۸ تیرماه باشیم.

معاونان سیما، صدا، خبر، فضای مجازی و فنی صداوسیمای فارس هم در این نشست از آمادگی کامل بخش‌های خود برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان فارس خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.