با مدیریت و برنامه ریزی مدیرعامل جهادی و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شریف شرکت حریر خوزستان، خداروشکر رکورد بی سابقه تولید در روز در این شرکت شکسته شد.

 ارسلان غمگین مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان با اشاره به پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌های مناسب در جهت افزایش تولید، بالابردن کیفیت و سوددهی حریر خوزستان گفت: خداروشکر با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شریف شرکت حریر خوزستان، رکورد بی سابقه تولید در روز در این شرکت شکسته شد.

وی با اشاره به افزایش تولید حریر خوزستان افزود: با بارگیری بیش از ۳۱۰ تن کاغذ تیشو در روز، رکورد بارگیری در شرکت حریر خوزستان شکسته شد. 

غمگین می‌گوید: افزایش تولید انواع تیشو باعث شده تا بارگیری‌های روزانه شرکت حریر خوزستان در روز افزایش یابد و رکورد بارگیری کاغذ تیشو برای رسیدن به دست مشتریان در سال‌های اخیر شکسته شود.

به گفته مدیرعامل حریر خوزستان: رکورد بارگیری در این شرکت در روز بیش از ۳۱۰ تن بوده که در ۳۰ سال اخیر این حجم بارگیری شرکت حریر خوزستان سابقه نداشته است.

این مقام مسئول می‌گوید: شرکت حریر خوزستان از ظرفیت و توانمندی‌های لازم برای افزایش سوددهی برخوردار بوده که قطعاً با اجرایی نمودن طرح‌های توسعه‌ای علاوه بر افزایش تولید، جلوگیری از خام فروشی، سوددهی بیشتر و زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان خوزستان و شهرستان شوش خواهد بود.

به گفته مدیر عامل حریر خوزستان: اجرای طرح‌های توسعه ای، افزایش تولید و سوددهی بیشتر در گرو اتحاد، همدلی، انسجام و حرکت محکم و قدرتمند تمامی مدیران و کارکنان دلسوز و شریف شرکت حریر خوزستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.